Logo
Ždiar Varázsa: Egy Felejthetetlen Csapatépítő Kirándulás
2023.10.30.

Szerző:

Csapatépítés: egy szó, amely sokaknak egy unalmas előadóteremben vagy egy elszigetelt konferenciateremben töltött hosszú napot juttat eszébe. Ám a mi csapatunknak egészen más jut eszébe. Három napon át tartó kaland, a szlovákiai Ždiar festői vidékén.

Egy pénteki reggelen indultunk útnak, és azonnal a természet szívébe csöppentünk. Az őszi időjárás ragyogó napsütéssel és hűvös, tiszta levegővel fogadott minket. Ebben az idilli környezetben nem is volt kérdés, hogy a túrázás lesz az első a programunkon. A Bachledová-dolina lenyűgöző látványával és az őszi színekkel körülvett erdői ösvényeivel igazi kihívást jelentett, de a fáradtság minden cseppjét megérte.

Második napon új kalandba vágtunk: elektromos biciklikre pattantunk. Ždiar széles völgyeiben és meredek hegyoldalain suhantunk át, miközben a szél hűsítő érintésével és a fák lombjainak zizegésével lettünk gazdagabbak.

Egy aktív nap után azonban az ember gyomra is kérdezni szokott. A helyi gasztronómia, az autentikus szlovák konyha igazi csemegekkel várta a csapatot. Egy közeli ‘kolyba’-ban gulyást főztünk a szabadban, a hagyományos faállványon. Az estét a híres szarvas szűzérme és a nemzeti ételünk, a bryndzové halušky társaságában zártuk.

A hétvége utolsó napja a wellness jegyében telt. Kényeztető masszázsok, forró fürdők és szaunázás adott lehetőséget arra, hogy regenerálódjunk és újult erővel térjünk vissza a mindennapokba.

Összességében a Ždiarban töltött három nap nem csak az erősítette a csapat szellemét és a közösségi érzést, hanem egy életre szóló emléket is hagyott minden résztvevőben. A természet szépsége, a helyi ízek és a közösen megélt kalandok mind hozzájárultak ahhoz, hogy ez a kirándulás felejthetetlen maradjon.

Kádek Péter

Címkék: , , , , , , , , , , , , , , ,
Ne maradj le az új beszámolóról, IRATKOZZ FEL! Mi értesíteni fogunk.